Sitting on the chair and waiting for the interview, I swear my butt is next to rotting. Even typing and cursing cannt appease my anger for 2 hrs of waiting.

耳边传来的众笑声电话声闲话声
强烈对照俺内心快崩溃的腐烂声
你的时间是时间我的时间是消遣
就不能安排好时间不要浪费我们的时间
又不是薪水高座位好凭什么要我鞠躬弯腰
一个打杂的阿飞阿猫都能来这翘脚
我想轮到我还有什么好讲
开口说话只有一肚子不满
人人走进走出只有我像雕像
盯着手机按着键钮宣泄我的不爽

ok in the end i got the job, though i feel so half hearted. starting tmr, sian there goes my videos. =(

Comments

Popular Posts