Fairytale under the starlight
Who says zihao got together with xingye in the end?

But i prefer it that way :) coz at first i read somewhere that tongtong rejected him and he switched to xingye, so i thought his feelings were rather superficial. but no la, the report's fake cheeh. at least i like zihao's character now, that's the whole takeaway from the show. otherwise the plot is quite lame, those pure love stories bombarded with classic metaphors (what rainbows and rain and blah blah blah). overall i'm rating it standard 6.0/10.

'no other' mv is nice, im addicted to the song because of the mv. attracted to kyuhyun more and more, he is so men1 sao1.

我难过,因为很多事情而难过。因为是自己的不争气,所以会带来我所害怕的更多失望与难过,那必然是我无法负荷的。而它只使我更加措手不及,束手无策,我不知道该如何是好,只有觉得更加窒息。我很想退出世界的所有事情,但那是不可能的,所以很讨厌。真的很讨厌,但又能怎么样。大家都在前进,只有我原地踏步,不,不进则退,真的好不是滋味。现在思绪很乱,即使企图拿其他事物来转移焦点,然而还是无法挥散始终占据在脑子里的烦恼。时间在和我赛跑,面对那一目目的期待,拿一把水手刀,切掉所有牵绊我的东西。

Comments

Popular Posts