completed the three disgusting chinese reports finally (supposedly 4000 words in total!!! >< but i wrote around 3500 only wakaka). listening to yiruma's kiss the rain continuously for two days and somehow i feel like penning down the thoughts for this song.

有時候,雨滴下來的時候,我難過的時候。
有時候,當我不認識我的時候,我不知道你是否能找得到我。

天空哭泣是因爲笑得太美麗
所以當悲傷來得太唐突時,竟有些不知所措。
不知灰色爲何覆蓋世界、遮掩你我臉上的表情,讓我只能瞧見你抽泣的背影
我后悔,我沒有早一點發覺
或許一切會改變

就讓它隨著雨水,一滴一滴地,從心中的洞流走
也許在某個角落,點點滴滴早已聚集了足夠的思念
默默在雨中呼喚著
想念你的聲音
我的聲音

hip hip hurray, it's weekend! i should be working on the pile of fti songs given by janice soon...

Comments

Popular Posts