find little things to blog about lately. life has been peaceful, huh?

not saying that im unhappy (and DEFINITELY not happy), but sometimes a routined life do sound and feel lonely to me. few surprises in a day really cheer me up loads, yet sadly, it's really the fewest in the few which im experiencing now. life changes, and yes, this'd been what i believed and expected since then.

then. you've assured me, but well, i've been right all along.

當我們說的不再是同一個語音
當我們走的不再是同一個路徑
我微微地笑 眼睛卻乏著淚光 你卻沒有看到 我心中默默的呼喊
是不是也代表著 我和你們的圈圈 已失去了交叉點
變形成了兩條互不干涉的地平綫

你有你的 我有我的 方向
但是捨棄對我而言 真的很難做到
是否能夠回到原點 回到最初的時候
回到我不難過的時候

Comments

Popular Posts