Have not updated my progress for dramas lately, heh. Fickle minded over a few dramas and I finally managed to stick to Siwon's 'Oh My Lady'. Looks like dramas have to be spread over days to watch, one shot does drag down the quality(coz it's energy draining). I think I'll just give up on 'Tumbling' and 'Sunao' as well a 'My Princess', cant bring myself to watch them any further.

SHE'S SO CUTE RIGHT!

在梦里的你多么可爱,
像superman地帮我做任何事情
表面不在乎却隔着耳机注视我
好奇来接我的家人是谁
而在突如其来的危险时替我解围,想方设法
带领着我
突破一个又一个的关卡
我就这样依赖着你,找到答案,找到你的笑容
那暖暖的滋味
好幸福
却像泡沫 瞬时间幻灭

如果有勇气,或许结局会不一样
如果有勇气,或许我不会觉得可惜
如果有勇气,或许不会只在梦里和你对话

但时间若再重来,我还是没有那份勇气
就讨厌自己为什么会被你吸引。

Comments

Popular Posts